Landskapet for detaljsalg har gjennomgått ufattelige forandringer de siste årene, ikke minst som følge av pandemien. For å kunne lykkes må moderne detaljister ha en distribusjonspartner som forstår salgsprosessen og fjerner strevet med å skape kategoriverdi.
Vår inngående kategorikunnskap og sterke merkepartnerskap gjør PSA i stand til å gi robuste, verdiskapende anbefalinger og hjelpe deg med å levere dem til kundene dine – og styrke bunnlinjen din.
Vi samarbeider med for å bli kjent med kategorimålene dine for neste sesong, og vil anbefale en strategisk plan for sortiment og markedsføring for å oppnå målene.
En full 360-graders tilnærming til kundebehandling gir forhandlerne våre den støtten de trenger for å opprette varegrupper som øker kategoriverdi og lønnsomhet; noe som gir dem en opplagt fordel i dagens raskt skiftende landskap for salg i butikk og på nett.
Vi overvåker varegruppenes løpende ytelse og holder regelmessige møter med deg for å vurdere framdrift, løse problemer og optimere strategien for den neste salgsperioden.
Vår kontinuerlige forbedringsprosess (CIP = Continuous Improvement Process) sørger for at selv den minste mulighet til å forbedre produktspekteret ditt blir regelmessig gjennomgått og implementert ved behov.
La oss bidra med å utvikle en optimal produktserie for kundene.
Våre erfarne team oppretter skreddersydde kampanjeprogrammer og setter opp forretningsplaner for å sikre at produktene selges med godt resultat. Du kan utnytte kunnskapen vår om hva, når og til hvem for å maksimere lønnsomheten når det er sesongsalg, og utvikle aktiviteter for salg året rundt
Vi kan opprett tilpassede løsninger i butikk og på nett for bedriften
Markedsføringsavdelingen vår virker som en utvidelse av din egen gruppe for å hjelpe til med å lage slående grafikk og fengende reklame for bruk i butikk og digitalt.
Fleksibel og pålitelig – PSA kan levere direkte til distribusjonssentrene dine, direkte til kundene eller en kombinasjon av begge.